Известие

Collapse
No announcement yet.

Пистов ремък се откачи при запалване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Тя обтяжката ролка е нова.

    Значи трябва да взема механизма и пружината така ли да разбирам
    Without heart we would be mere machines

    Comment


    • #32
      не е евтин много ама като се налага
      http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1
      _156_2,4_JTD_136hp_-EX
      156 FL 1,9 JTD 115hp "05

      Comment


      • #33
        То това е с ролката, дали ще го продават без ролката
        Without heart we would be mere machines

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Тези които ти дават съвети май никога не са виждали на живо този механизъм. Това не е никакъв амортисьор, а най обикновена пружина с два гумени тампона и обвита в гума.
          При работа на двигателя постоянно се движи, не спира нито за миг и прави отклонение от няколко сантиметра по оста на ремъка. На мой познат изхвърляше ремъка точно от този обтегач. Но по нагоре казваш че си сменил всичко преди месец? Целия обтегач ли смени или само ролката му?
          Аз наистина не съм виждал наживо този обтегач и поради това чета и се уча.

          Та ти, би ли ми разяснил ето това:

          http://www.yoyopart.com/oem/3317503/...tt-cr3295.html

          и това:

          Amortizor vibratii, curea transmisie cu caneluri BREDA LORETT CR 3295

          http://www.turboexim.ro/amortizor_vi.../10116/2210490
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:46.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Щом правиш аналогия с ходова част и наричаш тази пружина амортисьор как наричаш тогава пружините на ходовата част?
            И те са амортисьори, а амортисьора може да се нарече и демпфер.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Щом правиш аналогия с ходова част и наричаш тази пружина амортисьор как наричаш тогава пружините на ходовата част?
              И те са амортисьори, а амортисьора може да се нарече и демпфер.

              Пружините не са демпфери.

              Та обясни това, което те попитах:

              Защо в описанието на въпросното нещо се говори за амортисьор?

              Амортизатор, поликлиновой ремень BREDA LORETT Номер: CR 3295

              http://webmall.md/ru/Auto/BREDA-LORETT/CR-3295


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Защото го е писал някой като теб. Защо това трябва да се приеме за чиста монета?
                Това се казва на български пружина, пружина е и изглежда като пружина.
                Как го наричат в някакви сайтове ми е все тая.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Защото го е писал някой като теб. Защо това трябва да се приеме за чиста монета?
                  Това се казва на български пружина, пружина е и изглежда като пружина.
                  Как го наричат в някакви сайтове ми е все тая.
                  Ти убеден ли си, че цилиндричното тяло под пружината не е амортисьор?

                  Май не си.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Май намери това което трябва за цяла сутрин- добре. Аз го имам разглобено на съставни части и е пред мен. По убедителни няма накъде амортисьора гаси трептения, това държи ремъка винаги изпънат.
                    Отдавна го разрязах за да го разгледам. Ако слушаш някой ден ще ти го снимам
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 15:37.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Май намери това което трябва за цяла сутрин- добре. Аз го имам разглобено на съставни части и е пред мен. По убедителни няма накъде амортисьора гаси трептения, това държи ремъка винаги изпънат.
                      Отдавна го разрязах за да го разгледам. Ако слушаш някой ден ще ти го снимам
                      Снимай го и покажи снимката на всички.
                      Аз ти обещавам, че ако под пружината няма амортисьор, публично ще ти се извиня.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Снимай го и покажи снимката на всички.
                        Аз ти обещавам, че ако под пружината няма амортисьор, публично ще ти се извиня.
                        От амортисьорче стана пружина с амортисьор, добре се справяш. Не искам да ми се извиняваш защото ми е все тая. Преди години го разрязах както казах и знам как изглежда. Аре сега че си имам работа.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          От амортисьорче стана пружина с амортисьор, добре се справяш. Не искам да ми се извиняваш защото ми е все тая. Преди години го разрязах както казах и знам как изглежда. Аре сега че си имам работа.
                          В пост 18 по темата (първия в който говоря за въпросния амортисьор) ти къде видя да съм написал, че няма пружина?

                          Все си мисля, че с технически грамотни хора се разговаря на малко по-високо ниво.
                          Но явно с теб трябва да разговарям така все едно обяснявам на жена ми.

                          И за да спреш да изопачаваш думите ми и да ми обясняваш кое в какво се било превърнало, ще ти формулирам ясно и кратко моята теза:

                          1 - Пружината, която се вижда обуславя еластичното усилие с което ролката се притиска до ремъка.

                          2 - Под тази пружина има демпфериращ елемент - най-вероятно хидравличен амортисьор, който има за предназначение да гаси нежеланите радиални вибрации на ролката.

                          Чакам снимката с разрязаното нещо под пружината.

                          Дотогава си върши другата работа вместо да заблуждаваш колегите.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:03.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            На никой не му пука за това колкото и научно да го напишеш/ препишеш/.
                            Разреза на механизма си е за мое ползване и не смятам да го показвам. А и той не касае пряко никой, не подлежи на ремонт. Капсалован е.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #44
                              Никой не казва, че подлежи на ремонт и това, защо го дискутираме, явно и това ти убягва.

                              Ето и още един повод за размисъл - Защо това тяло с пружината отвън струва 120 лв. ?

                              За сведение цялата обтяжна ролка, за TS мотор, която е с торсионна пружина и няма демпфер струва 80 лв.

                              Сигурно пружината ще да е златна.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Не виждам защо ми обясняваш нещо което знам защото съм го разглобил основно, когато аз карах 166 ти още си се оглеждал за 156, по скоро мечтаеше, нали? Ти не знаеше и после се разтърси да четеш по чуждите форуми и пак доби увереност
                                Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:25.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X